sâmbătă, 6 august 2016

Schemele pentru biologie

Pentru că foarte mulți dintre voi mi-ați cerut link-ul la schemele pentru biologie, m-am decis să-l postez aici, public, astfel încât să nu-mi mai lăsați voi comentarii în care să-l cereți. Schemele pot fi accesate aici. Precizez că ele sunt selectate de pe internet, nu sunt realizate de mine. Eu doar le-am ales pe cele mai bune, pe cele care sunt în concordanță cu materia din manualul pentru admitere și care completează materia și vă ajută să vizualizați mai bine informația ce vă este expusă în cartea pentru admitere.

Vă reamintesc că dacă vreți să îmi scrieți, o puteți face fie la adresa de email vreaulamedicina@gmail.com, fie printr-un comentariu pe blog. Știți că vă răspund cât de repede pot. Spor la învățat!

183 de comentarii:

  1. Aş dori şi eu schemele..Mulţumesc anticipated !😊

    RăspundețiȘtergere
  2. As dori si eu schemele :D lisaalexandraa@icloud.com .multumeesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. As dori si eu schemele, te rog, george.vrana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Aș dori și eu schemele te rog , alina.bran82@yahoo.com Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doresc si eu schemele la adresa gabrielabudai1000@yahoo.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doresc și eu schemele la adresa andreeaclaudia2000@yahoo.com
    Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  7. As dori si eu schemele la adresa csendoraron@gmail.com! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. As dori si eu schemele.Multumesc!
    adelina.cobuz14@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. luciana_simion95@yahoo.com
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. As dori si eu schemele la adresa: andreea.iftemie00@gmail.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Aș dori și eu schemele va rog.
    sarasarirocky@yahoo.com
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara.Aș dori și eu schemele va rog,george_albu07@yahoo.com Multumesc mult ! !

    RăspundețiȘtergere
  13. dianyx96@gmail.com
    si eu vreau schemele, multumesc mult ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. E-MAIL: ghica.iulia@hotmail.com

    Daca se poate, aș dori si eu aceste scheme deoarece cred ca mi-ar fi de folos pentru admitere. Vă mulțumesc mult atat pentru scheme cat si pentru informațiile aditionale despre care scrieti pe acest blog! ❤

    RăspundețiȘtergere
  15. As dori si eu schemele, daca se poate la adresa: paulasendruc03@gmail.com! Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ca si cei dinainte mea, va rog frumos sa-mi transmiteti si mie schemele dvs la adresa: cristina@scaleit.ro Multumesc mult si apreciez efortul dvs de a impartasi informatii foarte utile si care nu se gasesc usor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ca si cei dinainte mea, va rog sa-mi partajati si mie schemele dumneavoastra la adresa: tey200139@yahoo.com . Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  18. tey2001309@yahoo.com , am gresit eu mai sus

    RăspundețiȘtergere
  19. As dori si eu daca se poate schemele pentru biologie la adresa : panaete_andreea@yahoo.com
    Multumesc frumos! Sper sa le primesc curand pentru ca as dori sa ma apuc de invatat cat mai curand.

    RăspundețiȘtergere
  20. as dori si eu schemele delia.sandu15@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. As dori si eu schemele rusujustin3@gmail.com . Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  22. As putea primi și eu schemele la andradamarin@ymail.com, va rog?

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi poti trimite si mie schemele. Multumesc 1796alexandra@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai putea sa-mi trimiti schemele si mie? andradagiuliar@hotmail.es Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. As dori si eu schemele! @andrachiorbeja@yahoo.com Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Îmi poți trimite te rog frumos și mie schemele. Mulțumesc frumos! ghutanu19@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Doresc si eu schemele . ioana_81220@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna seara! Si eu as dori schemele: bomibo2425@gmail.com. Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna! As dori si eu schemele la adresa: carmenstoina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna te rog as dori si eu schemele la adresa parvu.anca@gmail.com. Ms

    RăspundețiȘtergere
  32. Vreau si eu schemele te rog, ionescu.irina79@yahoo.com mss

    RăspundețiȘtergere
  33. Salut. Vreau si eu schemele , daca se poate te rog. Multumesc ... Carasistiasi@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Vreau si eu schemele, va rog frumos. Adresa : sorynsor@yahoo.com
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  35. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  36. As dori si eu schemele. Adresa de email: carmenstoina@yahoo.com. Multumesc mult! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna , as dori si eu schemele. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna! As dori si eu schemele pe adresa de email: andreea.comanescu@yahoo.com. Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  39. As dori si eu schemele pe adresa dariustirsar@gmail.com Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut!Nu pot accesa schemele din link.Ai putea sa mi le trimiti pe adresa de mail:chiriacalexandra99@yahoo.com?

    RăspundețiȘtergere
  41. bunaa,as dorii sieu shemele te rooggg

    RăspundețiȘtergere
  42. as dori si eu schemele, te rog! ana.thea210@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  43. As dori si eu schemele va rog mult, la adresa : danielalexa00@yahoo.com
    Multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna. As dori se eu schemele, va rog. Adresa mateiconstantin543@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  45. salut, vreau si eu schemele la rusujustin3@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna, as dori și eu schemele , va rog mult. Adresa : popandrea591@icloud.com

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna seara! Puteti sa-mi trimiteti schemele la adresa: lepadatuadina@yahoo.com ?

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna ziua!as dori si eu schemele! scoicanmihaela@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Hristos a Înviat! Aș dori și eu schemele. c_carmen_elena@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  50. Hristos a înviat!
    Aș dori si eu schemele!
    Mulțumesc! drroxana26@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Bună! Aş dori si eu schemele��
    enoiualexandra1234@gmail.com
    Mulțumesc!��

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ! As dori si eu schemele ! mirunamarcela@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna! As dori si eu schemele! biancapal2002@yahoo.com Multumesc anticipat!:))😊

    RăspundețiȘtergere
  54. Bună! As dori și eu schemele la adresa simionica_mihaela31@yahoo.com Mulțumesc anticipat! ��

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna! As dori si eu schemele . blajanrenata@gmail.com .... Multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  56. Bună as dori și eu schemele pe florinagiurginca98@yahoo.com.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna! As dori si eu schemele la adresa daciana1972@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  58. Bună!�� Aş dori şi eu schemele la adresa simony_ca06@yahoo.com Mersii!

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna!As dori si eu schemele la adresa violeta_dijmarescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna ziua! As dori si eu va rog schemele la adresa: enescu.ioana22@gmail.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna ziua! As dori si eu schemele la adresa ana.alexandra01@yahoo.com. Va mulțumesc anticipat! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna! As dori si eu schemele la adresa audry.alice@yahoo.com. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna ziua! As dori si eu schemele la adresa daiana.carla1@yahoo.com . Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna!! Doresc si eu scemele pe melisa_blaj@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna!As dori si eu schemele la adresa deea_stoica96@yahoo.com . Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  66. As dori si eu schemele. Adresa de email: firuca_zinveliu@yahoo.com. Multumesc mult! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  67. As dori si eu schemele, va rog. Nu le-am putut accesa in Drive. Adresa de e-mail este: luana.bogdan27@yahoo.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna, as dori si eu schemele, vă rog. Adresa de mail: calilae@gmail.com. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna, as dori si eu schemele, daca se poate, te rog
    . Adresa de mail: gabrielatuchila@gmail.com.
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna! Mi-as dori din suflet schemele tale, daca se poate <3
    Adresa de email: gabrielaciontolac@gmail.com
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna! As dori si eu schemele, va rog, la adresa de mail: sstavaru@yahoo.com Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  72. Bună! Doresc să îi eu schemele tale
    dcalcatinge@gmail.com
    Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna! As dori si eu schemele tale pentru ca de pe drive nu merge sa le accesez :(( stefan.emanuela@yahoo.com Mersi mult!!

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna, daca se poate sa le primesc si eu, urdea.diana16@gmail.com. Mersi! :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna, daca se poate, as dori si eu schemele! Nu merge sa le accesez pe gg drive. e-mail: lefterdiana@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna ziua, as dori si eu schemele, vă rog. Adresa de email: irina.bilouseac@fdsa.usv.ro Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna! As dori si eu schemele, va rog.
    Adresa de email:elisabeta.maria119@gmail.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna!as dori si eu schemele,va rog.nemo4free@yahoo.com.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  79. Bună ziua! As dori și eu schemele dacă se poate. Adresa:purdel.cristina@gmail.com. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna ziua!As dori si eu schemele,va rog.Adresa de email este :andreanaflorentina@gmail.com Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ziua! Si eu as dori schemele, va rog. Adresa de email este: andam3@yahoo.com
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna ziua ! As dori, daca aveti timp sa-mi trimiteti si mie schemele. Adresa email : luminita1diaconu@gmail.com. Va multumesc si mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  83. Bună . Aș dori și eu schemele te rog .( glebciubaci@mail.ru)

    RăspundețiȘtergere
  84. V-as ruga, daca se poate, sa-mi trimiteti si mie schemele pe care le aveti (biankp2k2@gmail.com). Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna.As vrea si eu link-ul pentru scheme.

    RăspundețiȘtergere
  86. Va rog frumos,daca se poate, sa imi trimiteti schemele pe care le aveti ( lungeanuandrei17@gmail.com ) multumesc <3

    RăspundețiȘtergere
  87. as dori si eu schemele www.moraruana35@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  88. Mie nu merge sa deschid... Dacă ar putea cineva sa mi le trimită și mie la adresa tudorlenuta320@yahoo.com ar fii super... Mulțumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  89. As dori si eu schemele la adresa: luciana.popa@ymail.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  90. buna ! as dori si eu schemele la adresa monica_vanz@yahoo.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  91. te rog foarte mult sa-mi facilitezi accesul la schemele tale: radu_pripon@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  92. Bunaa! As dori si eu schemele la adresa: comsina.baciu13@gmail.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  93. Bunaa! As dori si eu schemele la adresa: cosmina.baciu13@gmail.com
    Multumesc!*

    RăspundețiȘtergere
  94. Nu le pot deschide, daca puteti sa ma ajutati. iuli.icestar@gmail.com
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  95. Si eu as vrea schemele va rog la iataganstef@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna! Imi puteyi trimite si mie va rog din suflet schemele?
    pascuteo@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  97. heii.As vrea si eu schemele,Te rog frumos. apetrila20@gmail.com. mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  98. As dori si eu schemele, va rog! Adresa mea de e-mail este alexcristi2003@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna,as dori si eu schemele pe adresa de e-mail alexandruman22@yahoo.com
    Imi trebuie f mult pt admitere!Muultuumesc!

    RăspundețiȘtergere
  100. Bună ziua! As dori și eu schemele! Va rog
    gradinarumarina@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  101. casandraclaudia@yahoo.com, as dori si eu schemele. Multumesc!❤️

    RăspundețiȘtergere
  102. Buna!as dori si eu schemele,va rog.mihaelascoican@yahoo.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  103. As dori si eu schemele la adresa anka02@gmail.com Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  104. As dori si eu schemele la adresa daravelicu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  105. Buna! As dori si eu schemele la adresa moldo.denisa21@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  106. As dori si eu schemele crinadaniela7@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  107. As dori si eu schemele la adresa catalinamarian12345@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  108. Buna , as dori si eu schemele la adresa alexandrucristea972@gmail.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  109. bunaa
    as vrea si eu schemele la adresa z_andrada@yahoo.com
    multumeesc!!

    RăspundețiȘtergere
  110. Aș dori și eu schemele te rog , duncaioana02@gmail.com Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  111. As dori si eu schemele. Multumesc!
    Erin

    RăspundețiȘtergere
  112. As dori si eu schemele pe adresa vovciucandreea@gmail.com. Mulțumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  113. Si eu as dori la adresa veringaalexandra@yahoo.ro. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  114. As dori si eu schemele pe adresa avadaniana12@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  115. Salut, niste sfaturi deosebite pentru un elev ce vrea sa dea la medicina! As dori si eu schemele pe adresa andrei.ciobanu999@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  116. BUNA! VA ROG FRUMOS, AS DORI SI EU SCHEMELE! elenanedelcu20@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  117. Buna as dori si eu schemele la emailul: iliealexandradaniela@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  118. Buna! As dori si eu schemele la emailul: iliealexandradaniela@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  119. Buna!Aș dori si eu schemele la emailul: diaconescuariana2@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  120. Buna!Mi-ai putea trimite si mie schemele,te rog frumos?
    e-mail: anapopescu8738@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  121. Heei! Mi-ai outea trimite si mie schemele? alddenisa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  122. Buna! Daca nu deranjez,imi Poti Trimite schemele ? ionitam39@gmail.com
    Pentru ca nu pot as il reached ? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  123. Buna! Am rugămintea sa îmi trimiti și mie schemele, când ai disponibilitate! Nu pot sa le deschid! Multumesc! idinuta40@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  124. Buna!as dori si eu schemele! Multumesc ! andreeapopescu68@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  125. Buna!Te rog daca se poate as dori si eu schemele! Multumesc frumos ! gabrielatuchila@gmail.com



    RăspundețiȘtergere
  126. Buna! Daca ai putea sa imi trimiti si mie schemele as fi foarte recunoscator!
    erinmatei91@gmail.com
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  127. Buna , as dori si eu schemele la adresa stefan971mafy@gmail.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  128. Buna!Ai putea sa-mi trimiți si mie schemele la adresa:biancasarbu18@gmail.com?

    RăspundețiȘtergere
  129. Buna!Documentul nu se poate accesa,ma pune sa verific dacă sunt conectată la internet,si sunt,deci nu asta este problema.Poti te rog, sa imi trimiți te rog schemele la adresa:biancasarbu18@gmail.com?

    RăspundețiȘtergere
  130. Bună, dacă se poate să-mi trimiți și mie schemele la adresa :iancu_mihaela94@yahoo.com. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  131. Buna! As dori si eu schemele, ai putea sa mi le trimiti la adresa ioananeagu400@gmail.com ? Linkul afisat mai sus nu poate fi accesat...

    RăspundețiȘtergere
  132. Buna! Poti, te rog, sa imi trimiti si mie schemele? Adresa: olgutzasimon@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  133. Buna! As dori si eu schemele, ai putea sa mi le trimiti la adresa siminaometita@yahoo.com ? Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  134. Buna!Aș dori si eu schemele, ai putea sa mi le trimiți te rog la adresa de mail biancarizoiu@yahoo.com? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  135. Salut, aș vrea și eu materialele dacă se poate! Adresă: sabau_flavia@yahoo.com .

    RăspundețiȘtergere
  136. Salut, aș vrea și eu materialele dacă se poate! Adresă: vintilescu_andy@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  137. Bună! Aș dori si eu schemele, ai putea să mi le trimiți pe adresa de mail: has_maria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  138. Buna. Vreau si eu schemele, va rog. Florinaburducea@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  139. Buna! Vreau si eu schemele, va rog.
    @anamariavaduva093@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  140. Buna seara! Imi doresc si eu schemele, va rog! alexcostache57@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  141. Buna ziua! Va rog sa-mi dati si mie schemela daca se poate. Multumesc foarte mult! dragos.ioan.cristea@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  142. As dori si eu schemele, va rog! elisabetagoaima@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  143. Buna seara!
    Daca se poate, doresc si eu ptr fica mea schemele, mentionez ca este in clasa a X, profil mate info. Multumesc anicipat.

    RăspundețiȘtergere
  144. Buna, te rog mult doresc si eu acele scheme! diana.angiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  145. Buna, te rog mult doresc si eu acele scheme! diana.angiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  146. doresc și eu schemele. adyandreea48@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  147. Buna,vreau si eu schemele te rog alymalaescu@gmail.com multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  148. As dori si eu acele scheme.
    mirela.preda07@yahoo.com
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  149. Bună. Doresc si eu schemele pe iliesiu08@gmail.com. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  150. Buna. As dori si eu schemele pe acbernevig@gmail.com. Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  151. Buna.Imi puteti trimite schemele pe clazaroaia@yahoo.com. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  152. Salut, vreau si eu materialele.
    ANCA.SILVIU004@GMAIL.COM
    Mersi anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  153. Bună ziua ! Aș dori și eu schemele pe @vocieliucnatasa19@gmail.com. Mulțumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere
  154. Buna ziua! As dori si eu schemele pe vic.nechita@yahoo.com. Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  155. Buna ziua! As dori si eu schemele pe ela7811@yahoo.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  156. Buna ziua! As dori si eu schemele pe negearnergis@gmail.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  157. Buna ziua! Si eu as dori schemele pe nitudenisa02@gmail.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  158. Bună aș vrea si eu schemele,iacobmarina04@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  159. Buna ziua! As dori si eu schemele daca se poate. Drive-ul din link nu se deschide. dariaduta2004@gmail.com este adresa mea de mail. Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  160. Buna ziua! As dori si eu schemele daca se poate. Drive-ul din link nu se des
    chide. r.ionela.alexandra@gmail.com este adresa mea de mail. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  161. Buna ziua
    Dacă aș putea primi si eu schemele as fi f recunoscător.
    Virgil
    petvirgil@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  162. Buna ziua! As vrea si eu schemele va rog! elbeniamina@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  163. Buna ziua! As vrea si eu schemele va rog! fuiorealoredana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  164. Bună ziua! Dacă se poate aș dori si eu schemele vă rog frumos! Mulțumesc!
    paler.rares@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  165. eapostol629@gmail.com
    Bună ziua! As dori și eu schemele. Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  166. Bună aș dori și eu schemel! vasile_luisa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  167. Bună! Link-ul nu mai funcționează. Îmi poți trimite și mie schemele pe e-mail, te rog? Adresa este andrada.amm@gmail.com. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  168. Buna ziua! Am incercat sa accesez link-ul cu schemele recomandate , insa acesta nu functioneaza. Imi puteti trimite la adresa de mail stanciuliliana2003@yahoo.com?

    RăspundețiȘtergere